Куди я потрапив?

На цій сторінці ви можете дізнатися:

Як оформити, зареєструвати право власності на об'єкти нерухомості: на квартиру, землю, будинок, гараж, спадок, автомобіль, по заповіту, через суд, юридичні послуги. Київ. Україна.

§ Реєстрація права власності на об'єкти нерухомості

Відповідно до положень Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі — «державна реєстрація прав») — це офіційне визнання і підтвердження державою факту виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Реєстрація права власності у державному реєстрі є необхідною умовою для виникнення прав на нерухоме майно.

Права на нерухоме майно підлягають державній реєстрації у випадку їх виникнення, переходу або припинення, наприклад:
-після введення збудованого об’єкту в експлуатацію та одержання свідоцтва про право власності;
-після вчинення будь-якої нотаріальної операції з об’єктом нерухомості (купівля-продаж, дарування тощо);
-на підставі рішення суду про визнання права власності, що вступило в законну силу;
-на підставі інших правовстановлювальних документів.

 

З 1 січня 2013 року процедура державної реєстрації прав стає простішою та зручнішою для власників, користувачів нерухомого майна.

Державна реєстрація прав проводитиметься державними реєстраторами прав на нерухоме майно відповідних реєстраційних служб, а також нотаріусами, як спеціальними суб’єктами, на яких покладаються функції державного реєстратора прав. 

Право власності та інші речові права на нерухоме майно реєструються в реєстраційній службі за місцезнаходженням такого майна!

Обтяження речових прав на нерухоме майно реєструються в будь-якій реєстраційній службі! 

Звертатися до реєстраційних служб за проведенням державної реєстрації прав необхідно у наступних випадках:

1.законом передбачено проведення державної реєстрації прав з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно;

2.проведення державної реєстрації прав на підставі рішень органів влади, зокрема на підставі рішення суду, органів прокуратури, податкових органів, органів місцевого самоврядування;

3.проведення державної реєстрації прав, які виникли до 1 січня 2013 року та не були зареєстровані відповідно до законодавства, яке діяло на час їх виникнення.

 

Звертатися до нотаріусів за проведенням державної реєстрації прав необхідно у наступних випадках:

1.проведення державної реєстрації права власності перед вчиненням певної нотаріальної дії, у разі якщо реєстрацію такого права власності було проведено відповідно до законодавства, що діяло на момент його виникнення, тобто до 1 січня 2013 року;

2.проведення державної реєстрації прав у результаті вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва.

 

Згідно з наказом Міністерства юстиції України «Про затвердження Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно» до 1 січня 2012 року державна реєстрація права власності на об’єкти нерухомого майна проводиться реєстраторами бюро технічної інвентаризації (далі — «БТІ») в межах визначених адміністративно-територіальних одиниць. Державна реєстрація права власності проводиться за місцем розташування об’єкта нерухомості.

Компанія «ЮСТІКОН» надає комплекс юридичних послуг з питань державної реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна, в тому числі на приватні, дачні будинки, квартири, нежитлові приміщення.

У наші послуги входить наступне:
консультація з питань державної реєстрації права власності;
аналіз і підготовка пакета документів для державної реєстрації права власності;
складання поетапного плану дій з урахуванням специфіки Вашого питання;
сплата офіційних платежів;
супровід державної реєстрації права власності на нерухомість у БТІ з отриманням витягу про державну реєстрацію.

 

З додаткових питань звертайтеся по телефону 044 221 40 00.

Що робити далі?
  • Необхідні документи і дії для отримання послуги

    Для державної реєстрації права власності на квартиру / нежитлове приміщення / приватний (садовий) будинок необхідні наступні документи:

     

    Документ

    Форма документа

    Примітка готуємо ми надає

    замовник

    1

    Заява

    Оригінал

    Завірена печаткою та підписом керівника (для юридичних осіб)

    Х

     

    2

    Правовстановлювальний документ + витяг з Державного реєстру правочинів *

    Оригінал
    +
    Нотаріально завірена копія
     

     

    Х

    3

    Технічний паспорт

    Оригінал

       

    Х

    4

    Ідентифікаційний код власника

    Копія Для фізичних осіб

     

    Х

    5

    Громадянський паспорт власника

    Копія Для фізичних осіб

     

    Х

    6

    Свідоцтво про державну реєстрацію підприємства Копія, завірена печаткою підприємства і підписом уповноваженої особи Для юридичних осіб

     

    Х

    7

    Довідка з ЄДРПОУ (управління статистики)

    Копія, завірена печаткою підприємства і підписом уповноваженої особи Для юридичних осіб

     

    X

    8

    Довіреність

    Засвідчена нотаріально
    +
    Нотаріально завірена копія
    Оформлена на співробітників нашої компанії

     

    X

     

    Примітки:

    - Якщо правовстановлювальний документ не зареєстрований в БТІ протягом 1 року з моменту його видачі, реєстрації передує технічна інвентаризація!

    - Вичерпний перелік документів складається індивідуально залежно від ситуації замовника.

    * - Реєстрація права власності на нерухоме майно здійснюється на підставі правовстановлювальних документів. Згідно з Тимчасовим положенням про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно до правовстановлювальних документів відносяться:

    - Договір, за яким переходить право власності на нерухоме майно (наприклад, договір купівлі-продажу, міни, дарування, довічного утримання, лізингу, договір про виділення в натурі частини нерухомого майна, що знаходиться у спільній власності тощо) з відміткою нотаріуса про перехід права власності.

    - Свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане органом місцевого самоврядування.

    - Свідоцтво про право на спадщину, свідоцтво про право власності на частку в спільному майні подружжя у разі смерті одного з подружжя, свідоцтво про придбання майна на прилюдних торгах (аукціоні), якщо прилюдні торги (аукціон) не відбулися, видане нотаріусом.

    - Рішення суду про визнання права власності на об'єкти нерухомого майна. (Примітка: Необхідно надати 2 копії рішення суду з мокрими печатками. У копії рішення суду повинно бути написано: «Рішення не оскаржувалось і набуло законної сили»).

    - Свідоцтво про право на спадщину та свідоцтво про право власності на частку в спільному майні подружжя, видане консульською установою України.

    - Свідоцтво про право власності, видане органом приватизації наймачеві житлового приміщення державного та / або комунального житлового фонду.

    - Постанова суду про затвердження (визнання) мирової угоди.

    - Дублікат правовстановлювального документа, виданого нотаріусом, органом місцевого самоврядування, органом приватизації, копія архівного правовстановлювального документа, видана державним архівом та ін.

  • Дізнатися про строки, вартість або заповнити бланк замовлення
    Реєстрація права власності на об'єкти нерухомості

    Срок/Date

    Цена/Cost

    5-14 р.д.

    от 2000 грн./UAH

    Заповнити бланк замовлення!

    Подивитися увесь прайс-лист!

  • Нам довіряють!
  • Контактна інформація

    Попередня консультація — безкоштовна! Завжди дамо цінну пораду!


    Тел.: (044) 221-40-00

    Ми в соц.мережах: justicon twitter justicon facebook justicon vkontakte

    Skype: justicon.ua

    Скористатися формою зворотнього зв’язку 

  • Поспілкуватися
    blog comments powered by Disqus
Google+ Єдина Країна! Единая Страна!